• Otwarcie rachunku bankowego oraz realizacja rozliczeń na tym rachunku.
  • Prowadzenie księgowości zgodnie z uchwałami właścicieli oraz obowiązującymi przepisami prawa.
  • Rozliczenia z dostawcami mediów.
  • Rozliczanie opłat za zarząd nieruchomości wspólnej i świadczenia na rzecz właścicieli lokali.
  • Udostępnienie informacji właścicielom za pośrednictwem telefonu, e-maila oraz biura.
  • Możliwość wglądu w kartotekę finansową lokalu przez właścicieli na stronie internetowej.
  • Windykacja należności od właścicieli oraz dzierżawców, w tym działania w postępowaniu sądowym.
  • Ewidencja uzyskiwanych pożytków.
  • Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego.
  • Przygotowanie projektów planu gospodarczego Wspólnoty, w tym rozliczeń funduszu remontowego.

Kontakt

DOMUS – Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

Wojska Polskiego 16A/1, 72-600 Świnoujście

wew. 20 - sekretariat
wew. 21-22 - księgowość
wew. 23-27 - administracja

Formularz kontaktowy

    * pole wymagane

    Dbamy o Twoją prywatność. Informujemy, że administratorem danych osobowych jest DOMUS sp. z o. o., ul. Wojska Polskiego 16A/1, 72-600 Świnoujście, NIP: 8551596582, REGON: 369773928. Podane dane będą przetwarzane w celu kontaktu zwrotnego. Więcej informacji na temat danych osobowych oraz przysługujących w związku z nimi praw zamieszczono w Polityce prywatności.