Firma DOMUS zajmująca się zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami poszukuje do pracy na stanowisko Pracownik biura / Administrator nieruchomości.

Forma zatrudnienia: umowa o pracę.

Wymiar czasu pracy: Pełny etat.

Zakres obowiązków:

  • Obsługa administracyjna nieruchomości
  • Kontakt z właścicielami
  • Współpraca z firmami serwisowymi i technicznymi
  • Organizacja przeglądów technicznych i nadzór nad pracami
  • Prowadzenie dokumentacji nieruchomości
  • Obsługa zgłoszeń i korespondencji

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy w biurze nieruchomości lub administracji (mile widziane)
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy i samodzielność
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
  • Pracę w przyjaznej atmosferze

CV wraz z krótkim listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: ewa@domus-ieg.pl

Kontakt

DOMUS – Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

Wojska Polskiego 16A/1, 72-600 Świnoujście

wew. 20 - sekretariat
wew. 21-22 - księgowość
wew. 23-27 - administracja

Formularz kontaktowy

    * pole wymagane

    Dbamy o Twoją prywatność. Informujemy, że administratorem danych osobowych jest DOMUS sp. z o. o., ul. Wojska Polskiego 16A/1, 72-600 Świnoujście, NIP: 8551596582, REGON: 369773928. Podane dane będą przetwarzane w celu kontaktu zwrotnego. Więcej informacji na temat danych osobowych oraz przysługujących w związku z nimi praw zamieszczono w Polityce prywatności.