• Prowadzenie i aktualizowanie stanu prawnego i faktycznego lokali.
  • Zapewnienie dostaw usług komunalnych: zawieranie umów z dostawcami energii elektrycznej, cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków oraz odbioru odpadów.
  • Utrzymywanie porządku i czystości w częściach wspólnych nieruchomości, w tym terenu wokół budynku.
  • Ubezpieczenie nieruchomości.
  • Zawieranie umów na dostawy, usługi i roboty na rzecz Wspólnoty na podstawie pełnomocnictwa.
  • Wynajmowanie pomieszczeń nieruchomości wspólnej, o ile są one przeznaczone na wynajem.
  • Prowadzenie dokumentacji administracyjnej Wspólnoty: projekty uchwał, planów, protokoły z zebrań, obsługa zebrań Właścicieli.

Kontakt

DOMUS – Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

Wojska Polskiego 16A/1, 72-600 Świnoujście

wew. 20 - sekretariat
wew. 21-22 - księgowość
wew. 23-27 - administracja

Formularz kontaktowy

    * pole wymagane

    Dbamy o Twoją prywatność. Informujemy, że administratorem danych osobowych jest DOMUS sp. z o. o., ul. Wojska Polskiego 16A/1, 72-600 Świnoujście, NIP: 8551596582, REGON: 369773928. Podane dane będą przetwarzane w celu kontaktu zwrotnego. Więcej informacji na temat danych osobowych oraz przysługujących w związku z nimi praw zamieszczono w Polityce prywatności.